Több irodai szolgáltatás delegálása is segítség lehet a vállalkozásodban, legyen szó gépelésről, dokumentumszerkesztésről, prezentáció készítéséről, táblázat kezeléséről. Amíg ezeket a könnyűnek látszó, de időrabló feladatokat vezetőként mind magad szeretnéd elvégezni, nem tudsz a sokkal fontosabb feladataidra koncentrálni. Nem lesz inspirációd új ötletekhez, nem tudsz kidolgozni új megoldásokat. Talán a lehetőségeidet sem veszed észre.

Irodai szolgáltatások

(A kép forrása: Pixabay)

A 21. század nagy előnye, hogy ma már nem feltétlenül szükséges a fizikai jelenlét egy munka elvégzéséhez. Az online tér számos lehetőséget biztosít az irodai szolgáltatások távmegoldásaihoz, pl. dokumentumok küldésére, szerkesztésére, megosztására.

Éppen ezért ma már sok virtuális asszisztens könnyíti meg a vállalkozók munkáját. Hogy az ő megbízásuk miért előnyösebb, mint felvenni egy alkalmazottat, arról korábban itt írtam. Hogy melyikük milyen feladatokat tud átvállalni, többek között a képzettségüktől, korábbi munkatapasztalataiktól és a személyiségüktől függ.

 

Vállalt irodai szolgáltatásaim

Több mint 11 éven át foglalkoztam alkalmazottként adminisztráció vezetésével, azóta pedig vállalkozóként segítek cégeket, vállalkozásokat, magánszemélyeket az ilyen jellegű, mindennapos, vagy akár eseti feladataik ellátásában.

 

Amiben segíteni tudok:

  • gépelés (nyomtatott szövegről, képről, PDF-ről, hanganyagról, videóról, kéziratról)
  • dokumentumszerkesztés, korrektúrázás
  • beszámoló / jelentés írása (sablonból vagy anélkül)
  • árajánlatok készítése (sablonból vagy anélkül), bekérése és kezelése
  • táblázatos adatbáziskezelés: összeállítás, adatrögzítés
  • prezentációkészítés (sablonból vagy anélkül)

 

Fontos számomra, hogy az ügyfeleim elégedettek legyenek a munkámmal, gyakran használjuk ezért a Google Drive-ot dokumentumok megosztására, véleményezésére. Legyen szó egy hanganyag után legépelt oldalról, vagy jegyzőkönyvről, ez az online felület rengeteget segít, hogy – igény esetén – már a munkaanyagon is együtt tudjunk dolgozni.

Más felületek kezelését is szívesen és hamar tanulom, ezért ha mást preferálsz, nem fog gondot jelenteni a használata.

 

Ha felkeltettem az érdeklődésed, és szívesen rám bíznád az adminisztrációt, nyugodtan keress a Kapcsolat menüponton belüli elérhetőségeken.
Ha még hezitálsz, a döntés meghozásában segítségedre lehetnek a korábbi ügyfeleimtől kapott vélemények, illetve néhány munkám a Referencia oldalon.
A vállalt irodai szolgáltatások részleteit és a hozzá tartozó árjegyzéket ezen az oldalon találod.

 

benkedanett.hu kapcsolat banner

Ez is érdekelhet:
Ki az a virtuális asszisztens és miben tud neked segíteni?
Virtuális asszisztens

Ha vállalkozol, neked is szükséged van virtuális asszisztensre   De ki is az a virtuális asszisztens? A virtuális asszisztens olyan Tovább

Virtuális asszisztens lettem
Benked Anett virtuális asszisztens tanúsítvány

Talán négy éve fogalmazódott meg bennem először, hogy hiába van teljes munkaidős állásom és dolgozom a szakmámban, a meglévő végzettségeim Tovább