KAPCSOLAT

Benked Anett – virtuális asszisztens

online vállalkozástámogatás

Időtartam:

Hétfő-Péntek: 9:00-16:00

Ajánlatkérés

A név, e-mail és telefonszám megadása kötelező, mert szükségesek a kapcsolatfelvételhez.
Örülnék, ha a honlapod címét is megadnád, hogy a kapcsolatfelvételkor felkészültebben tudjak egyeztetni veled.

Gyakori kérdések

Mikor vagy elérhető?

Általában hétköznap 9:00-16:00-ig dolgozom, kérlek ekkor keress, ha telefonon vennéd fel velem a kapcsolatot.

Mi a közös munka menete?

Első lépésként töltsd ki kérlek az ajánlatkérő űrlapot. (E-mailben külön is megkereshetsz, de az űrlapon minden olyan információt bekérek, amire szükségem van az előzetes felméréshez és a kapcsolatfelvételhez.)

Ezt követően keresni foglak a megadott elérhetőségen, majd egyeztetés és szerződéskötés után elvégzem a rám bízott munkát.

Amint kész, teljesítésigazolás aláírásával mindketten igazoljuk, hogy a szerződésben foglaltaknak megfelelően végeztem el a munkát, majd kiállítom a számlát. 

Milyen módon tudok majd fizetni?

Átutalással, az ehhez szükséges adatokat a szerződésben rögzítjük.

Kapok számlát a szolgáltatásról?

Természetesen. Alanyi adómentes számlát tudok kiállítani, melyet elszámolhatsz költségként a vállalkozásodban.

Előfordulhatnak az együttműködés során váratlan extra költségek?

Nem, csak az elvégzett munkáért fizetsz. Amennyiben a feladat elvégzése megköveteli az extra költségeket, ezt előzetesen rögzítjük a szerződésben, így egyikünket sem éri később váratlanul.

(Ezek különböző nyomdai, szállítási, vagy egyéb – a feladat ellátásához szükséges – költségek lehetnek. Az árjegyzék nem tartalmazza őket, díjai a megbízót terhelik.)