KAPCSOLAT
Benked Anett – virtuális asszisztens
online vállalkozástámogatás
Időtartam:
Hétfő-Péntek: 9:00-16:00
Telefon
Közösségi média
Ajánlatkérés
A név, e-mail és telefonszám megadása kötelező, mert szükségesek a kapcsolatfelvételhez.
Örülnék, ha a honlapod címét is megadnád, hogy a kapcsolatfelvételkor felkészültebben tudjak egyeztetni veled.
Gyakori kérdések
Mikor vagy elérhető?
Általában hétköznap 9:00-16:00-ig dolgozom, kérlek ekkor keress, ha telefonon vennéd fel velem a kapcsolatot.
Mi a közös munka menete?
Első lépésként töltsd ki kérlek az ajánlatkérő űrlapot. (E-mailben külön is megkereshetsz, de az űrlapon minden olyan információt bekérek, amire szükségem van az előzetes felméréshez és a kapcsolatfelvételhez.)
Ezt követően keresni foglak a megadott elérhetőségen, majd egyeztetés és szerződéskötés után elvégzem a rám bízott munkát.
Amint kész, teljesítésigazolás aláírásával mindketten igazoljuk, hogy a szerződésben foglaltaknak megfelelően végeztem el a munkát, majd kiállítom a számlát.
Milyen módon tudok majd fizetni?
Átutalással, az ehhez szükséges adatokat a szerződésben rögzítjük.
Kapok számlát a szolgáltatásról?
Természetesen. Alanyi adómentes számlát tudok kiállítani, melyet elszámolhatsz költségként a vállalkozásodban.
Előfordulhatnak az együttműködés során váratlan extra költségek?
Nem, csak az elvégzett munkáért fizetsz. Amennyiben a feladat elvégzése megköveteli az extra költségeket, ezt előzetesen rögzítjük a szerződésben, így egyikünket sem éri később váratlanul.
(Ezek különböző nyomdai, szállítási, vagy egyéb – a feladat ellátásához szükséges – költségek lehetnek. Az árjegyzék nem tartalmazza őket, díjai a megbízót terhelik.)